onsdag 30 januari 2008

Projekt avslutat!

Du kanske är en projektstartare som har väldigt svårt att avsluta saker och ting.
Du kanske är en samlare som älskar att skaffa bra-att-ha saker.
Du kanske är en sån som måste prova på alla nya tekniker som du upptäcker.
Sån är jag.

Jag älskar att sitta och pyssla och pillra med händerna - att virka, sticka, brodera, sy kläder, pärla, måla och tusen saker till. Men jag har ett problem. Jag är en briljant idéspruta och projektstartare, men jag är urusel på att avsluta påbörjade projekt. Jag tänkte ändra på det, här i bloggen tänkte jag redovisa mina avslutade projekt!

3 kommentarer:

ena sa...

Skönt att höra att jag delar mitt kroniska "måstebaraprovasyndrom" med någon, har kännt mig rätt så ensam om det *ler*
kanske också ska starta en "Projekt avslutat-blogg"
får jag använda din starttest i såna fall??

ena sa...

starttext menade jag...

zelca sa...

ena:
Jag tror det är en sjuka som många lider av men få vill erkänna ;-) Men du ser ju att det inte precis ramlar in inlägg ... Det är faktiskt mest för att jag gör saker och så lägger jag dem i en hög med en ofäst tråd eller nått liknande. Jag har hittat virkade dukar i mina gömmor som legat "färdiga" - minus den fästa tråden - i 15 år ... Visst får du använda texten, men länka gärna hit!